Commissies

Jeugdcommissie

De jeugdcommissie regelt de tenniswedstrijden en (tennis)evenementen  voor alle kinderen die lid zijn van Volta waarionder het openingstoernooi, het mini-maxitoernooi, het open jeugd toernooi en  het VOLTAKIDZ tenniskamp. De commissie bestaat momenteel uit 6 enthousiaste leden maar kan natuurlijk altijd versterking  gebruiken. Vind je het leuk om activiteiten voor de Volta-jeugd te organiseren of wil je meehelpen bij een evenement? Stuur dan een mail naar [email protected]. Of spreek ons persoonlijk aan: Isabelle Rozema en Edo Hendriksen.

Barcommissie

De barcommissie zorgt voor de inkoop van de consumpties, het op orde houden van het clubhuis, het magazijn en de toiletten en ziet toe op het goed functioneren van de apparatuur achter de bar.

Info over bardienst vind je hier.

Baancommissie

De baancommissie zorgt voor het onderhoud van de banen. Op dit moment zijn dat Lex, Anne-Marie en Andries. In het begin en aan het eind van het seizoen worden vrijwilligers gezocht om een dag/dagdeel mee te helpen en tussendoor zijn handjes natuurlijk ook altijd welkom voor onderhoudswerk.

Evenementencommissie

LTC Volta heeft de taken voor de recreatieve evenementen verdeeld over een flink aantal personen. Deze verzorgen het openingstoernooi, racketavond, thuisblijverstoernooi, clubkampioenschappen, wintercompetitie en de VOD (Volta Onderlinge Dubbels). De VOD is voor niet-competitiespelers en gewoon slechte competitiespelers. Door 6 (zelf) samengestelde teams op 4 vrijdagavonden wordt gestreden om de titel.