Competitie

Zowel de voorjaarscompetitie als de najaarscompetitie voor senioren vinden op zaterdag plaats. Er wordt voornamelijk competitie gespeeld in de regio's Utrecht en Gelderland. De poules worden op sterkte ingedeeld zodat je tegenstanders van jouw eigen niveau tegenkomt. Het is mogelijk om in te schrijven voor competitie met alleen dubbelspel (Heren, Dames of Mixed) of, alleen voor de voorjaarscompetitie, met zowel single- als dubbelpartijen.

ITA Competitie

LTC Volta neemt deel aan de Interclub Tennis regio Amersfoort (ITA) competitie op maandag (heren) en woensdag (dames). Er wordt getennist op de tennisparken van de aangesloten tennisclubs in Amersfoort en omstreken.

Competitie spelen?

Heb je (nog) geen team maar wil je wel graag competitie spelen? Dan kun je je ook individueel inschrijven! De Technische Commissie bekijkt vervolgens, in overleg met de betrokkenen, of je bij een team kan worden ingedeeld, of dat er een nieuw team samengesteld kan worden. Lukt dit niet dan kom je op de reservelijst voor invallers.