Lidmaatschap

Wat leuk dat je interesse hebt om lid te worden bij onze tennisvereniging! Je kunt je hier aanmelden. LTC Volta kent geen wachtlijst. Mocht je vragen hebben over het lidmaatschap of de contributie, neem dan contact op met Nico Kruithof ([email protected]).

Contributies voor het seizoen 2024

Entreebedrag senioren en parkkaarthouders: € 25,-
Entreebedrag Aspiranten: € 15,-
Entreebedrag junioren: € 10,-
Contributie senioren (18+) *: € 145,-
Aspiranten: geboren in 2007 t/m 2009 (15 t/m 17 jaar) € 109,-
Junioren A: geboren in 2010 t/m 2013 (11 t/m 14 jaar)
Contributie: €87, 1x per week zomertraining €175
€ 262,-
Junioren B: geboren vanaf 2014 (t/m 10 jaar)
Contributie: €78, 1x per week zomertraining €175
€ 253,-
Studentenlid (HBO, WO, MBO): € 121,-
Parkkaarthouder: € 93,-
Administratiekosten voor te late opzegging: € 25,-

* Een lid is senior in het jaar dat hij of zij 18 jaar wordt en betaalt in dat jaar ook de contributie van een senior.

De contributie moet 14 dagen na ontvangst van de factuur zijn voldaan. Om te kunnen tennissen dient je in het bezit te zijn van een pasje. Deze wordt opgestuurd na betaling van de contributie.

Voor jeugdleden is er ook de mogelijkheid om in de zomer twee keer per week te trainen. De tweede training kost 150.

Wintertraining junioren

In de winter verzorgt Heinerman ook tennislessen. Voor jonge leden zullen die zoveel mogelijk op Volta plaatsvinden. Vanwege het gebrek aan verlichting, zullen de trainingen later op de dag (gedeeltelijk) op LTV Lockhorst worden gegeven. De aanmelding en facturering van de wintertraining gaat direct bij Heinerman.

Vrijwilligersdiensten

Van ieder lid tussen 25 en 75  jaar wordt verwacht dat hij 2 vrijwilligersdiensten per jaar doet. Er zijn verschillende activiteiten die je kunt doen: bardiensten, klusdagen, commissiewerk, ondersteuning bij toernooien etc. Het is ook mogelijk de bardienst af te kopen voor 25 euro. In het eerste jaar dat je lid bent hoef je nog geen vrijwilligersdiensten te draaien, maar dat is natuurlijk wel een goede manier om de vereniging te leren kennen. Meer over vrijwilligersdiensten vind je hier.

Leuke kortingsregeling

• Bij het tweede juniorlid uit een gezin is er 10% korting.
  • Bij het derde juniorlid uit een gezin is er 25% korting.
  • Bij het vierde en volgende juniorlid uit een gezin maar liefst 50% korting.
  • Aspiranten vallen buiten deze kortingsregeling.

Parkkaarthouder voor senioren

Je kunt als senior ook parkkaarthouder worden. Hiermee mag je spelen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag vanaf 8:00 uur tot 14:30 uur en woensdag tot 13:00 uur. Niet op de avonden, in het weekend en officiële feestdagen. Parkkaarthouders mogen niet spelen als de banen bezet zijn tijdens toernooien en competities. Zie hiervoor de jaarkalender.

Introducés

Wil je een introducé meenemen naar onze club, dan moet je net zoals een normale reservering vooraf een baan reserveren. Dat kan via onze website (nadat je bent ingelogd) en via de ClubApp. Bij het reserveren van een baan kun je als 1 van de andere spelers kiezen voor een introducé. Het introducerend lid is in alle opzichten aansprakelijk voor zijn/haar introducé(s). De kosten bedragen € 5 per keer voor senioren en € 2,50 per keer voor jeugdleden, te voldoen bij de reservering van de baan. Zoek bij voorkeur een rustig tijdstip.

Clubkleding

Volta clubkleding kan worden besteld via deze website. De shirts en hoodies kan je desgewenst met je naam laten bedrukken.

Mutaties

Voor het wijzigen van (persoons)gegevens graag contact opnemen met de ledenadministratie via [email protected].

Opzeggen lidmaatschap

Wil je jouw lidmaatschap opzeggen dan moet je dit vóór 1 december schriftelijk doen bij de ledenadministratie onder vermelding van jouw pasnummer. Leden die hun lidmaatschap opzeggen in de periode tussen 1 december en 31 januari, betalen € 25,00 administratiekosten. Na 31 januari worden opzeggingen niet meer in behandeling genomen en betaal je het volledige contributiebedrag.