Jeugdcommissie

Even voorstellen

De jeugdcommissie, wat doen wij?

De jeugdcommissie regelt de tenniswedstrijden en (tennis)evenementen voor alle kinderen die lid zijn van Volta. Onze commissie bestaat momenteel uit 2 enthousiaste leden, we zijn dus hard op zoek naar nieuwe commissieleden! Vind je het leuk om activiteiten voor de Volta-jeugd te organiseren of wil je meehelpen bij een evenement? Stuur dan een mail naar [email protected] of spreek een van ons persoonlijk aan.

De jeugdcommissie, wie zijn wij?
ISABELLE ROZEMA

Ik ben Isabelle Rozema. Mijn kinderen Job (14) en Abel (11) tennissen met veel plezier bij Volta en zijn actief in alle activiteiten die de jeugdcommissie organiseert. Niet meer dan logisch dat ik als lid van de jeugdcommissie bijdraag aan het organiseren van al dat tennisplezier.

EDO HENDRIKSEN

Als nieuwste lid van de jeugdcommissie zet ik mij sinds 2022 in voor de Volta-jeugd. Mijn jongste dochter Mette (11) speelt al een aantal jaar bij de club en daardoor heb ik zelf ook na lange tijd het tennissen maar weer eens opgepakt. Wat een leuk spelletje is het toch, zeker bij zo’n gezellige buurtclub als Volta! We gaan er een fijne tenniszomer van maken.